09-03-24

Bilteori i snödrivor?

Nej det är inte så farligt faktiskt. Men snöat har det gjort. Vaknade av att kims mobil ringer, klockan 6 på morgonen när jag har studiedag. "titta ut älskling. Det har snöat som fan" fick jag höra. "nej jag vill inte titta ut, då blir jag deprimerad." Men några minuter senare så masade jag mig upp ur sängen och tryckte näsan mot den kalla fönsterrutan...Jo tro fan att det snöat. Ungeför en decimeter ju ! Faaaan, vill inte ha massa äcklig snö nu. Fy för vitt fluff !

När jag slagit bort tanken om att det var snö ute så var jag tvungen att gå ut och se skiten oxå. Blääää. Satte mig i bilen men såg inte ett skit för all snö som låg på rutan. När sikten väl var klar så bar det iväg på de isiga vägarna hem till mig. Kom innanför min dörr omkring halv 7 på morgonen. Sen så var det för Kim att åka till jobbet medans jag gick in och drack en kopp te och kröp ner i sängen igen.

Några timmar senare så var man tvungen att stiga upp igen. Då skulle man gå ut med hunden i kylan och sen sätta sig på bussen in till körskolan, där jag spenderat 6 timmar idag. Gjort klart en del på datorn så nu är det inte mycket kvar där heller. Och imon blir det till att köra halkan mellan 7 och halv 11. Det ska bli ganska kul, men hade ändå blivit glad om man sluppet det, men nejdå.

Åkte hem till kim en stund efter att han slutat jobbet och sen stack vi upp till mig en stund. Satte igång tv:n för att titta på en film. Hittade efter mycket om och men en film att titta på. Den verkade bra till en början men sen så förstod vi handlingen: otrohet, avundsjuka och sex. Gjorde annat undertiden men satte oss sen vid tv:n igen. Slog på en ny film som vi hittade med måns herngren. Och tro det eller ej, men den hanlade oxå om sex och otrohet. Allt har handlat om sex ikväll. Då börjar man undra om det är internationella orgasmdagen idag eller vad det är frågan om. Men men, fick oss några bra skratt iaf.

Men nu ska jag ta och krypa ner för natten.
Älskar min Kim över allt annat <3

Bjuder även på några av dagens samt gårdagens bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0