09-03-22

Helgen har varit underbar.


Fredag
Skolan på dagen, sedan dubbellektion på körskolan. Sen var det hem och duscha för att sedan åka in till Emmie och påbörja förfesten. Sen Companiet och träffa en massa roligt folk och gamla bekanta. Sen tillbaka till Emmie och ha efterfest. Var hemam hos kim omkring 5 på morgonen och slog på en film för att sedan långsamt slummra in i drömmarnaas värld.

Lördag
Var inte bakis idag, trots att det blev väldigt mycket igår. Men dagen i sig bestod av att ta det lite lugnt på dagen. Sen på kvällen stack vi till Nytorpet med Thessan och Mattias för att grilla och basta lite. Sen blev det till att slummra framför en film.

Söndag
Slappdag! Har inte gjort mcyket vettigt idag. VArit och gått en runda i stan. Varit och käkat pizza med Jilke och åkt en runda med bilen hans :D Sen åkte vi till Mc.Donald för att avsluta kvälle med en glass och kaffe.


Det blev en väldigt snabb sammanfattning av helgen men i stora drag så var den helt underbar. Tack älskling och alal andra som har gjort min helg så bra!





Här kommer även lite bilder från i fredags. Ni får ursäkta kvaliten på bilderna men de är tagna med mobilen och p.g.a allt brus som va i dem så fick de bli svartvita, dessvärre.


Emmie - Visst är hon söt? Älskar henne <3


Hittade även Bobby på compa, så han fick följa med på efterfest sen.


Sen så slog jag och Tobbe vad om att jag kunde supa han under bordet och gissa hur det gick?
Jo, jag söp han under bordet, så in i helvete ! haha. Men Tobbe, jag säger som jag sa innan "det var du som svalde det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0