09-03-18

Faaaaaan ! Ibland så tycker jag väldigt illa om dig. Hur kan du sitta där och tycka att du gjort rätt och alla andra fel?! Du sitter där och försöker manipulera mig och få mig att tro att han är den dåliga! I helvete heller! Som du kanske inte har märkt så har även jag en egen vilja och jag vet själv vad jag tycker om saker och ting. Och du ska ta mig fan inte komma här och snacka skit om den som bryr sig om mig mest, den som lyssnar på mig och tröstar mig. Bara så att du vet så väljer jag honom före dig. Jag är så trött på er och erat jävla "gör inte så, gör det, varför gorde du så?"  När ni håller på så, så får jag inte en enda chans att kunna fatta egna beslut, få göra det som faller mig in, få leva MITT EGET LIV! Faaaaaaan va trött jag är på er !




pust, det var skönt att få skriva av sig sina aggritioner, med tanke på att ingen lyssnar på vad jag har att säga. Men men, nu sk ajga skriva om något mycket bättre. Efter skolan så begav jag mig ner till körskolan för att göra några prover på datorn och det gick väldans bra. Fast det avr lite segt att sitta där inne och blicka ut i vårsolen och veta att man var tvungen att sanna kvar där inne. Men sen så kom Kim och hämtade mig och det blev då att vi stack hem till honom. Käkade lite och sen var det mys i soffan ända tills jag var tvungen att sticka hem, tyvärr.
Måste erkänna att det känns ganska konstigt att vara hemma nu, har sovit hos kim ända sedan fredag förra veckan så. Men snart är det helg igen ;)



Jag kan inte få nog utav denna underbara människan vid namn Kim. Det är för dig som mitt hjärta slår, dag in och dag ut.
Jag skulle kunna skrva hur mycket som helst men jag skulle ändå inte kunna beskriva det nog. Du vet att jag älskar dig och det säger väldigt mycket ändå.


Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen och kolla på en film. Imon blir det skolan och sen hem till älsklingen igen. Längtar redan. Och jag vet va ni som läser detta nu tänker "får dom aldrig nog av varandra? Dom träffas ju hela tiden." Och nej, vi får aldrig nog utan varandra, vi tröttnar liksom inte.

Har lagt in lite vårkänsla på bloggen nu. Inte riktigt klar ännu men är på god väg.
Ska även bjuda på en bild från förra helgen när kims pappa var nere och hälsade på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0