09-03-09

Måndag, återigen. Fan vad jag hatar måndagar ! Det och söndagar. När det är söndag så finns det oftast inget att göra, dels så är det knappt någoning som är öppet och dels så är det skola dagen efter, och den vetskapen drar ner på krafterna.
Denna äckliga måndag började med att kim sov här, och det var nog det enda possitiva med dagen. Sen var det skola och det är ju lagom kul. Fcik sluta en hel timme tidigare *chockad* :o  Sen var det att ta bussen hem och diska och pula runt lite i huset. FAN vad jag vill flytta hemifrån ! Det är sjukt.

Senare på dagen, med eller utan krafter, så blev det några enstaka foton. Det var hemmafoton som gällde för dagen och då var det katterna som fick synas en stund. Rudolf följde även ut mig i trädgården för att fota de första vårtecknena som kommit upp, alltså snödroppar. Fast han käkade tyvärr upp en del av dem men som tur va så hann jag klippa några bilder iaf innan han hade slukat dem.

Och här har ni dem :


Ska passa på att säga det att han ligger på en svart filt, han är alltså inte inklippt som det kan se ut som. Blev en mycket misslyckad redigering av mig tyvärr.


Och även här så är Rudolf inte inklippt.








Denna bilden hann jag dock ta innan Rudolf hann sätta tänderna i blommorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0