09-03-08

Idag tänkte jag inte skriva så mycket men jag ska göra en snabb sammanfattning av helgen som varit.

*Fredagen så var det meningen att det skulle bli en hemmakväll med film och godis hos kim men det blev istället en ganska "vild" utekväll på Compiniet. Visst, det var ganska mycket pengar som gick men det var mycket roligt.

*Lördagen så var det kalas hemma och sedan var det även denna kväll meningen att jag och kim skulle ta det lugnt. Delvis för att vi va ute igår och hade ont om pengar, men se bara hur det gick. Jo vi tog taxi in till stan och gick på Loch Ness. Det blev inte så mycket den kvällen men det var ganska skönt trots allt. Polisen gjorde även ett besök på den krogen men det var inte jag som hade orsakat något, trots allt ;)

Så tillslut, trots alla planer som inte blev av, så var det en fruktansvärt trevlig helg. Tack älskling <3
Han kom även på att idag så är det 1 år och 2 månader tillsammans. Och då säger vi GRATTIS TILL OSS ÄLSKLING <3







Kan även påpeka att våren är påväg !!



Hittade även en gammal bild på älsklingen när jag snokade runt i hans dator. Denna bilden är väl ca 1 år gammal och jag tycker att den är mycket fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0