09-03-04


Slog ett öga på fotosidan nu när jag inte hade nåt att göra så fick jag syn på denna härliga men ändå roliga bilden.
http://www.fotosidan.se/pools/view/5239/1622453.htm
Såg även en komentar på den bilden och då hade någon skrivit "Kan inte bestämma mig för om det ser ut som att han hårdbevakar sin nöt, eller om han håller i en sten som han tänker kasta på dig ;) "  Och då kom jag på mig själv med att sitta och små le ;)

Nej nu ska jag allt ta och packa ner datorn för att sätta kurs mot kinamuren med Hiffie,Johanna och Dea för att äta. Senare blir det körskolan idag igen. Och sen ikväll blir det mys med älsklingen men tänkte även fota lite idag så vi får väl se hur det blir med det.



Får bli en bild i repris - tycker det är så tråkit med bara ett inlägg med text ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0