09-03-03


De få men trogna läsarna av min blogg får ursäkta mig för att det inte blivit så mycket skrivande på sistone men det har inte varit så mycket ett skriva. Och idag tänkte jag faktiskt inte heller skriva så mcyket utan jag låter mina bilder berätta.

Bilderna är från Stockholm när jag var där med pappa och tittade på AcDc som jag då fick i 18-års present. Det var himmelskt kan jag oxå tillägga. Titta på bilderna och njut.


Vi va ute och gick vid kusten en dag och där fick jag chansen till några bra bilder.



Detta är oxå från kusten. Från en dag till den andra så föll det 15 cm snö.



Bild från Gamla stan.



Även denna från stan.



Och vart detta är vet vi ju alla - Sergels torg



Vi bodde på Globen Hotell och detta var våran helt underbara utsikt - En PELARE !



Angus strippade och det var ju inte helt ouppskattat av publiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0