08-01-30



Sådär ja, då var alla bilderna redigerade ;) Äntligen !
Ni kan få ett "smakprov" om jag nu kan kallad et för det, men vi har ganska kul på ITM ;) (om man umgås med rätt männsikor vill säga <3)



 







Fredag kväll, det vill säga att nu är det helg. Weeeiii !! Dagen har varit ganska okej, huvudvärk mot sista passet idag men sen gick det över lite när jag och Jim gick en runda på stan. Hade planerat att köpa en skjorta och några tröjor men vad kom jag hem med? Jo...en en helt svart långarmad tröja! Och jag som brukar komma hem med ungefär det tredubbla än vad jag sa att jag skulle från början. Vad har hänt med mig, har jag kanske börjat bli kräsen?! Ush !

På bussen hem senare så gjorde sig huvudvärken påmind igen och det kändes som om hela mitt huvud skulle sprängas i bitar. Men man fick ju stå ut vägen hem.

Väl hemma så la jag mig i soffan lite, Sen var det till att fära upp och städa igen su nu är det terigen fint i min lilla "våning" igen.

Sen har jag bara suttit vid datorn. Tagit några bilder (blev inte så bra, kan väl säga att jag var inte riktigt på humör) som jag redigerat så här har ni dom.







PLUS att Johanna har klippt lugg idag. Blev så sjukt jäkla fint !
Men nu ska jag ta och pallra mig isäng, älsklingn kommer även snart.




Imon får man en chans att glömma, försvinna för en kort stund.
En känsla utav att man svävar, behöver inte bry sig om någonting.
Bara låta allting gå ur kroppen, verkligen låta musten gå ur en.






Gårdagskvällen gick mot det bättre om man jämför med själva dagen. Kvällen tillbringade jag hos älsklingen och det blev mys framför tv:n. Även natten tillbringade jag där så det var till att stiga upp vid 6 på morgonen och ta bussen hem 6.40. Hem och duscha och äta och sen med bussen in till skolan igen 7.50.

Nu för tillfället så är det medieproduktion som står överst. Och där är det bildredigering som gäller.
Sen blir det webbdesign och sen gå en runda på stan men Jim.

Sen kommer älskling igen och det blir mysig hemma kväll ikväll, men imon så är det feeeeesst !!

Älskar dig :*



Bild från tivolit i Köpenhamn.
(malmö-resan med Kim)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0