08-01-29



Sonata Artica -. Replica.   Har blivit totalt förälskad i denna underbara låten ! Hörde den första gången i Jilkes bil och då var den ganska okej men sen laddade jag ner den och har lyssnat på den 24/7 nu. Så sjukt jäkla bra !

Dagen började som vanligt 06.45 och sedan bussen in till skolan 07.50 och just precis på denna bussen, just precis denna dagen höll jag på att få världens vredesutbrott. Jag blir galen på dessa jävla busschafförer !! ALLA, precis alla kör innan man hunnir sätta sig så då åker folk runt i bussen som några jävla gummibollar. Hur svårt är det egentligen att vänta 30 sekunder extra på att folk ska hinna sätta sig ner ?! Bättring !

Så, arg som ett bi rummlar man in i skolan och sätter sig till rätta. Datakunskap/Programhantering är det som gäller. Får världens rörigaste uppgift och jag fattade ingenting utav skiten !

Sen blir det att traska ner till Lundbergs och köra en sväng efter skolan. Hoppas att det går bra med tanke på dagens humör. Blir väl att jag tar ut mina aggritioner (?) på någon sölig trafikant (som vanligt)


Senare ikväll kommer älsklingen och då blir det mys <3  Det enda som är bra med denna dagen.











En bild från Malmö-resan med älsklingen.
Vill tillbaka !

















Fick reda på matteprovet och naturkunskapsprovet för en stund sedan och jag klarade båda två med bra marginaler. Weeeeiiiii !!!
Så min dag går mot det bättre trots mina morgon-tvivel. Nu återstår det bara att inte bli irriterad på körningen, och om så är fallet så be en bön för alla söliga trafikanter att dom inte råkar hamna framför mig xD
Men det ska nog gå bra.


:*




Man börjar fundera. Allvarligt nu alltså. Vad är det för fel på er egentligen? Kan ni aldrig hålla tyst? Sluta klaga för en gångs skull för det är ingen annan som bryr sig om att ni tycker att det var varmt eler liknande. Ni kan aldrig säga något possitivt om någonting som någon av oss har gjort. Visa något bättre själva istället och sluta klaga på folk !

Nu kommer jag nog köra över någon sölig människa. Grrrraaaaahhhh !! Snälla nån alltså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0