08-01-28



Dagen i all sin ära består av engelska och tråkiga uppgifter som man inte förstår ett skit av. Träningsvärk i armen har jag oxå om det är någon som vill veta ;) Tennis på gympan igår nämligen och det har ju jag aldrig spelat innan, så det var ju roligt ;) faktiskt xD

Slutar 11.15 och då blir det bussen hem och hämta bilböckerna och sen blir det att åka in till stan igen och göra prov på körskolan. 18-årsdagen och körkortet närmar sig med stormsteg nu. bara 3 veckor och 1 dag kvar nu. Jipppie !!





It's always a mystery






Min kväll bestod av att jag tog bussen hem vid halv 12 och sen åkte in till stan igen vid 13-tiden- satt på körskolan och gjorde prov fram tills kl 16. Därefter begav jag min ner mot hamnen och sedan ut på piren. Blev några bilder.

Sen var det hem och övningsköra en runda. Sen har jag fixat med bilderna som jag tog idag så här har ni dom:
Enjoy ;)


Hittade några svampar på vägen



En helt vanlig stadsbild helt enkelt



Tog som sagt en runda ut på Piren



Hamnen och Karlshamns AB



Kan passa på att säga att det blir fest i helgen. Kul kul kul !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0