08-01-26

Herre gud !
Hur fan kan man vara så jävla trött ?!
Visst, jag är ingen morgon-människa men imorse va det fruktansvärt. Kim sov hos mig inatt, och det var varmt och kvavt och äckligt i rummet och det gjorde ju inte mitt sömnproblem bättre.
Slängde en blick på klockan om vart anant och den blev 01, 02, 03 och till slut 03.25 innan jag äntligen kunde somna.

06.45 ringer klockfan igen.

Guuuud snälla nån, stäng av helvetesmaskinen !!


Masade mig upp till slut. Faaaaan !!

Skola, matte och naturkunskap - Jag orkar inte !


hoppade på bussen vid 7.50 men ville inte hoppa av igen, men kim tvingade mig...så nu sitter man här. trött som en jude och har allmänt dålig humor. Ska snart göra matteprov så vi får se hur det går.





Jag älskar dig    :*


:*  SarahPetersson




Sådära ja.

Matteprov - ont i huvudet - helt simmig i ögonen - trött  - hungrig - koncentrationen = 0
Kan det bli bättre ?!

Sen är det redovisning av fossila bränslen i naturkunskapen och min grupp har inte gjort ett skit ! Jippiiiiee !
Ingen powerpoint, INGENTING !
Gaaahhh !!!

Det enda possitiva idag var att provet kändes bra, men man vet ju aldrig. Kan ju gå helt åt skogen.


Over and out. S







Satt och kollade runt lite på internet för att fördriva tiden nu ikväll och hittade denna sidan http://www.dunken.se/  grymt roliga kläder. Hittade bland annat en tröja med trycket "Alkohol löser inga problem, men det gör fan inte mjölk heller". och trött som jag är så föll jag såklart in i ett skrattanfall som inte gick att hejda. xD

Du är underbar !



Godnatt people!
/SarahPetersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0