08-01-25

Söndagkväll, klockan är nu 23.54 och denna helgen börjar lida mot sitt slut.
I stora drag har även denna helgen (liksom alla andra) tillbringats med älsklingen och annat folk.
Inte hänts så mycket utöver det vanliga men har varit rolig ändå ;)

Imon så är det matte och naturkunskap som står på schemat förövrigt. Hittar inte mitt matteblock så man har lite smått ångest över det kan jag ju ärligt erkänna. Och i naturkunskapen så ska vi redovisa om fossila bränslen imon och min grupp har inte gjort ett skit rent ut sagt. Ska bli kul att se hur detta ska gå *suck*

Nu ska jag ta och krypa till sängs, tyvärr. Ha de
/SarahPetersson





Blev även ett foto idag. Trots att jag varit lat med kameran nu några veckor. Måste bli ändring på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0