08-01-23



Nu
är bloggen klar. Ja, för tillfället iaf. Ni får nöja er med det enkla utseendet än så länge. *skratt*

_______________________________________________________________________________________________

Fredag kväll, återigen. Men visst, det är ingenting man ska klaga på ;)
Kim är på pubben men han kommer hit sen så då blir man glaaas =D  *stoooor glad min*

Det enda jag har att klaga på är väl att jag har fruktansvärt ont i ryggen. Jag börjar nog bli gammal ;)
Räknade nss ut att om 28 dagar så fyller även jag 18 !

Sen är det bara körkortet man egentligen behöver bekymra sig över, men det dröjer nog inte länge till innan man står med det i handen. Guuuuuud va jag längtar !!


 



My heart can't make a single beat without you...









Kan passa på att lägga upp en bild på våran nya katt.
Förslag på namn?






















/SarahPetersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0