08-02-03



Men snälla, vad är det med er ?! Kan ni aldrig ge upp och sluta hacka på andra, och kanske inse att ni är inte så jävla mycket bättre själva! Ge upp någon jävla gång !

Dagen började bra. Vaknade upp men älsklingen. Sen så småningom så övergick den himmelska känslan till ren frustration. Och allt detta så fort jag kom till skolan. Jag blir så jävla trött på deras jävla tjat och gnäll och hackande hela tiden. Innan brydde jag mig inte men när dom ger sig på dom som står mig nära på detta viset, ja då börjar dom ta ner på mitt tålamod. Det börjar nå botten nu, och då får man förbereda sig på ett utbrott. gggraaaaaah Man blir så less på dom !

Och bortsett från detta så gick det väldans bra på körningen idag, su nu är man som alla andra säger  happyface  ;)


Nu har jag inget mer av intresse att berätta utan det blir att fortsätta med flytta hemifrån-projektet.




Min vardagsrumsvy



Sovrumsvyn



Och sist men inte minst, hallen.
Kanske inte super bra men dom får funka ;)









I give you something to belive in,
and you did.
You belived in me.



Foto: SarahPetersson

KimVictorKristoffersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0