08-02-02



Dåså, då var det andra februari. Tiden går fort när man har roligt.
Dagen i sig har inte varit så värst mycket att hurra för men man var ändå tvungen att genomlida den.
Kim dök upp för en stund sedan så nu är man glad igen *stort leende*
Kvällen i helhet har bestått av räkor och vin och mys <3 fast nu blir det att krypa tills sängs.
För vissa är inte lediga imon, utan tvingas gå till skolan och vara duktiga...eller inte ;)
Nåja, man får se det possitiva...att man får vakna upp med den bästa människan på denna jord.

Är det förresten någon som är sugen på att ställa upp som modell för mig? Kille eller tjej det spelar ingen roll. Hade tänk försöka mig på modelfotografering nu, och ta mig ett steg högre. Hör av er ;)



I can feel you, and I know you like that.





Det var allt för mig denna kväll.
/s








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0