08-02-01



Gårdagen blev lyckad. Fest var det så det small om saken. Jag antar att jag har allt det underbara folket att tacka för att kvällen blev så lyckad som det blev <3
Trötta och lite smått vingliga så tog jag och kim oss hem till honom på natten. Sov till ungefär halv 1. Sen var det bara tv som gällde. Sjukt trötta idag, men det var förbannat kul igår.
Så vänta bara tills om 3 veckor när jag fyller 18, då blir det riktigt stor fest ! ;)


Kim älskling, jag kan inte förklara med ord hur jävla underbar du är.
Tack så mycket för igår. Du är så fin älskling.
Du betyder allt.
För allt det du sa till mig igår, det berörde mig långt in i själen.
Det var tårar av kärlek.




Imorgon är det projektet flytta hemifrån som drar igång. Ska hålla på med det hela veckan, så våran sluta-tidigt-dag går bort. Seeeeeeegt ! Men men, vad ska man göra ?


/a crying angel      pussssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0