09-02-20

Ja då sitter man här. Lyssnar på musik, Since you been gone - Rainbow om jag ska vara ärlig. Åker till stockholm om några få timmar för att se AcDc på Globen. Ska bli kul som fan men synd bara att kim inte kunde följa med, men så är livet ibland. Så det blir 3 dagar utan honom, tråkit nog. Men det ska ändå på sätt och vis bli skönt att få komma iväg någon annan stans och slippa Karlshamn för ett tag.

Har även fyllt år oxå så nu får man gå på pubben bland annat :D Hade fest hos Jim för mig den 18:onde och det var väldigt kul. Trevligt folk och såklart min underbara pojkvän som grattade mig där och det blev även en födelsedags sång dagen till ära ;) Måste säga att de sjöng förvånandsvärt fint med tanke på hur alla mådde då lite efter 12. Haha. Så återigen tack så mycket till alla som var där och gjorde festen helt totalt lyckad :D

Nej nu ska jag ta och packa tills avfärden imon. Åker klockan 4 på morgonen och det blir lilla jag som får köra hela vägen upp så det gäller att vara utvilad om man säger som så ;) Men det ska bli kul.
Kan passa på att lägga upp denna bilden från min 18-årsfest, men vågar inte lägga upp alla med tanke på hur bilderna se ut ;)





Ska även tacka min helt underbara pojkvän för att han finns i mitt liv. Fick ett helt fantastiskt underbart armband av honom. Älskar dig av hela mitt hjärta och tack för alla fina ord älskling <3







Var även inne i stan med kim imorse och åt frukost. Sedan tog vi bilen och körde ut en sväng till Sternö och gick ner i en grop som de hade sprängt upp för många år sedan. Man kände sig väldigt liten och hjälplös när man stod där nere och tittade upp. Men det var mysigt där nere på isen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0