09-02-12

Sådär ja, då var man återigen en dag äldre. Men däremot så kommer man en dag närmare Dagen D ;) Och då blir det stooor fest ;) Längtar så jag spricker redan. Men men den dagen kommer nog den oxå så småningom. Kalas i helgen  för mig och mamma så då får man provsmaka på frestelsen att bli 18.

Fick förövrigt sluta redan vid 12 idag, eller ja vi som hade gjort det vi skulle förra veckan, det vill säga de som hade gjort klart och redovsat sitt flytta hemigtån projekt. HAHA och det var 4 stycken i hela klassen. Resten fick sitta kvar och arbeta med det. HAHA surt för dom xD
Stack till stan och köpte en sjuk-påde till min lilla sjukling. Och med tanke på att han bara spyr upp allt han äter så fick det bli en bukett med väl valda blommor. Men det uppskattades.
 

Så nu blir det att mysa med en kopp te i soffan och tända ljus för imon blir det skräckfilm med älskling.





Något mer har jag inte att berätta så tack och hej för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0