09-02-11

Magsjuk i 2 dagar. Erkänn att det är ganska kul... Haha nej inte mycket då. Har verkligen bara legat i soffan i 2 dagar. Men det är tur att man har en sådan underbar pojkvän som ställer upp för en 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan. Du är underbar Kim.

Missade ett engelskaprov i skolan plus 2 körningar på körskolan - surt som fan. men men vad ska man göra när man gått ner 0.9kg på två dagar tack vare att man spytt ? Inte så värst mycket mer än att gräva ner sig i soffan med en bra film och bara hoppas att det går över. Men när jag låg där nerbäddad så kom jag underfund med det att idag är det bara 8 dagar kvar och då fick man tillbaka livsglädjen en aning.

Känner mig fortfarande inte helt återställd men tänkte ändå pallra mig iväg till skolan imon. Sen blir det hem till kim som tydligen fick överta min magsjuka och göra honom sälskap. Stackaren <3

Fick även syn på att det snöade imorse när jag vaknade. Blev inte glad direkt men lite mysigt va det trots allt. Tog mig en promenad i snöriket med kim när han kom och det blev några kort.


Såhär blev dagens foton:

                               


Gårdagens foto:





Tack och hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0