09-02-06

Om det fanns någon lag mot söthet
så hade brytit den



Alltid kul att höra sådant ;) Redovisningen gick bra idag och vi fick till och med en klubba efteråt. HAHA. Klicka här om ni vill se mitt projekt, du kommer till min hemsida. Klicka sedan på Flytta hemifrån projekt.

Kvällen i sig har varit lugn, somnade i soffan när jag kom hem sen har jag tittat på simpsons ;)

Sen snart blir det att bege sig av till älsklingen.


Tiden går snabbt, den bara rusar fram. Ibland får man stanna till en sekund, andas in, minnas och fortsätta.
Nu är det bara 13 dagar kvar till den stora dagen...Min 18-årsdag och då blir det fest kan jag säga.
Något mer att berätta har jag inte.


Foto: SarahPetersson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0