08-02-05



Dripp drapp, dripp drapp.......dropp dropp droooopp
Vaknade till detta, inte så värst härliga ljud. Och så småningom så klev vi utanför dörren och möttes av ett välkommande regn. Sådär ja, då vart hela min dag förstörd.

Jobba jobba jooobbaaaa!
Det gjorde jag idag med mitt projekt. Det ska vara klart imon och jag hade bara kommit halvvägs innan. Men som sagt så tryckte jag på speed-knappen och satte igång.
När dagen var slut så hade jag kommit ifatt med allting och även åstadkommit ett ganska snyggt arbete.
Nu är det bara rapporten som ska skrivas och det görs i skolan imon.


Blev även några bilder på katterna idag (igen)
Så här har ni dom:

 
                                
        Rudolf                               Rudolf & Pelle                        Regn på en buske





Nu finns det inget mer att säga. Over and out.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0